English German Italian Serbian
Vi ste ovde: Početak

Premijerno prikazan promotivni spot “Spojile se dvije rijeke”

Na svečanoj akademiji upriličenoj u amfiteatru Kulturno-obrazovnog centra u Novom Gradu povodom 12. jula - Dana i Krsne slave opštine Novi Grad premijerno je prikazan promotivni spot autora Bojana Đurića u izvođenju Etno grupe Kulturno-umjetničkog društva "Una" Novi Grad. Audio i video produkciju finansirala je Opština Novi Grad, a svi elementi spota realizovani su zahvaljujući članovima Kulturo-obrazovnog centra Novi Grad.
Prelijepi kadrovi Novog Grada, njegovih prirodnih ljepota i kulturno-istorijskih zdanja, u kombinaciji sa emotivnim riječima upletenim u etno zvuke, malo koga ostavljaju ravnodušnim. Spot je nakon prikazivanja izazvao oduševljenje svih prisutnih na akademiji, a gromoglasan aplauz dugo se prolamao amfiteatrom Kulturno-obrazovnog centra. Identičnu reakciju izazvao je i nakon drugog prikazivanja u večernjim časovima na gradskoj bini, gdje je u sklopu programa Smotre folklora, spot pogledalo preko hiljadu ljudi.

youtube.com/watch?v=8YB4t6fP8kY&t=152s

Ka spajanju dvoje mladih od izvora ka ušću, kroz nestvarne kadrove krajiških ljepotica Une i Sane, zlatnih žitnih polja, stamenitih građevina koje svjedoče o davno prošlim vremenima, uz stalno prisutne prepoznatljive narodne motive Potkozarja, gledaoca vodi karakterističan glas Aleksandre Bursać. Prateći vokali Helene Pavić, Gorane Rašeta, Olivere Ćulibrk, Milene Lujić Jarić i Maše Maran. Izuzetno emotivni zvuci flaute Maše Maran i klavira Bojana Đurića, srčani ritmovi tarabuke Milana Adamovića i snažni tonovi violončela Helene Pavić, kompletnu kompoziciju čine jednom od onih koje izazivaju stezanje u grlu i ježenje kože pri svakom slušanju, pogotovo kod onih nostalgičnih i privrženijih Novom Gradu.
Za fantastičan aranžman pjesme zaslužni su Danka Maran i Bojan Đurić. Producent pjesme je Boris Glišić, dok je video produkciju potpisao Vladimir Milaković, Studio Star Banja Luka.
Spot je nastao kao rezultat razumijevanja i odlične saradnje Opštinske uprave Optine Novi Grad sa mladim umjetinicima i Kulturno-obrazovnim centrom, ali i želje lokalne samouprave da pokaže javnosti da je Novi Grad prelijep, čist, bogat prirodnim ljepotama, lijepim ljudima i ispunjen ljubavlju - da pokaže Novi Grad onakav kakav on zaista jest.

Last modified on petak, 14 jul 2017 02:29
Rate this item
(0 votes)